Był czas, kiedy kilku osobom chodził po głowie pomysł, żeby reaktywować młodzieżówki z ludźmi, którzy chodzili na nie przed laty. Znalazło się kilka osób wraz z ks. Januszem Sikorą, ówczesnym naszym opiekunem, które pomyślały, pokombinowały i postanowiły spróbować czy będą chętni, żeby przychodzić na te młodzieżówki. Podzwoniliśmy, zaprosiliśmy wszystkich, do których udało się dotrzeć i całkiem spora grupa przyjechała na pierwsze spotkanie, które odbyło się w Wiśle-Jaworniku w dniach 8-9.06.2007r. Nikt z nas wtedy nie myślał, że to będzie trwać  rok, o 10 latach nawet nie marzyliśmy. A jednak się udało!  Spotykamy się już 10 lat z przerwami na wakacje. Przeżyliśmy razem wiele, wiele miłych i radosnych chwil. Lubimy ze sobą przebywać, rozmawiać, słuchać wykładów i dyskutować na poważne tematy związane z wiarą, Biblią, ale lubimy też się śmiać, śpiewać, zwiedzać różne ciekawe miejsca. Podczas tych wspólnych lat odbyło się 100 „młodzieżówek”, zorganizowaliśmy 8 balów, 1 kulig, byliśmy na 10 wycieczkach w Polsce (Zamość, Poznań, Kłodzko, Karpacz, Wang), Czechach-głównie na Morawach i na Słowacji. Organizujemy sobie co roku adwentówkę, ogniska z kiełbaską czy smażeniem placków. Gościliśmy w Wiśle u Danusi i Marka na grillu i u Gerci w ogrodzie. Stało się w naszym gronie tradycją, że przed każdą pamiątką założenia Kościoła Jezusowego sprzątamy Plac Kościelny, smażymy kiełbasę oraz jajecznicę. Zapraszamy na nasze spotkania ciekawych ludzi, którzy mają coś interesującego do opowiedzenia, np. byli już nauczyciele z LOTE, Pani Władysława Magiera. Mamy wśród nas wiele talentów, które się ujawniły i są wykorzystywane w różny sposób. Z okazji 10-lecia naszych spotkań 23 września zorganizowaliśmy sobie uroczyste spotkanie składające się z dwóch części. Pierwsza odbyła się w sali konfirmacyjnej przy kawie i pysznym torcie oraz prezentacji. Były przemowy, podziękowania, wzruszające momenty, kiedy wspominaliśmy osoby, które już od nas odeszły w tym czasie: śp. Grażyna Bujok-Gębal, nasz wycieczkowy kierowca śp. Karol Górniak i śp. Bronek Olszar. Druga część odbyła się w Karczmie „Pod Dębem” przy uroczystej kolacji.  10 lat minęło i przeszło nam przez myśl, czy dotrwamy w pełnym składzie do 15 i dalszych rocznic. To nie zależy od nas. Możemy tylko mieć nadzieję i ufać, że tak będzie. Życzę wszystkim, aby zdrowie i chęci dopisały, żebyśmy mogli dalej się spotykać, przebywać ze sobą, jeździć na wycieczki.

Następne spotkanie odbędzie się 04 listopada 2017 o godzinie 18.00.